2 mars 2016

Update

2016


I söndags kom jag hem från Småland och jag har haft det så mysigt. Var barnvakt åt Vince på fredagen och sen hälsade vi på mosters mans brorsdotter som flyttat till en egen lägenhet. På kvällen kollade vi på fångarna på fortet och sen gick vi och la oss. Lördag åkte jag iväg med moster och shoppade lite och sen gjorde vi risknyten på kvällen och kollade på mello. Sen såg vi också clueless så nu har jag äntligen sett den! Den var bra men inte den bästa filmen jag sett, men alla har sagt att jag borde se den så nu är det gjort. Söndag var jag barnvakt åt Deus och Vince och sen åkte jag hem på eftermiddagen. I måndags gjorde jag verkligen ingenting hemma och igår åkte jag till bästis. Bestämde mig precis för att vara kvar här en natt till, men just nu pluggar vi så att ändå det blir gjort! Fixar hedern imorgon när jag kommer hem för nu är det mars och jag skulle ta en ny start med bloggen ;) PUSS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress