3 juli 2016

Gotland

2016

Hej på er! (om det är nån person som hängt kvar här trots att jag inte uppdaterat på evigheter) Jag har verkligen tagit avstånd från bloggen, inte direkt med mening dock. Främst för att jag inte vill redigera bilder på macen och det har inte funkat på imacen, fast.. jag är också VÄLDIGT LAT. Haha, det går inte att undanhålla. Men min sommar hittils har iallafall varit super, just nu är vi på Gotland och hälsar på farbror med familj. Vi kom hit runt lunch igår och spelade ett spel som heter washers samt gick till ett kalkbrott och badade. På kvällen spelade vi sequence och bara tog det lugnt.

Idag åkte vi till blå lagunen och där var det superfint. Badade dock inte, men det var mysigt ändå. Sedan åkte vi runt till en del ställen, bland annat lergrav där vi kollade på raukar och så fikade vi på ett café där. På kvällen åt vi på ett mexikansk ställe och det var supergod mat. När vi kom hem var alla så himla trötta och sega så vi gick och la oss tidigt. Men sova gör jag inte än haha ;) Imorn blir det en dag i Visby och vi ska bland annat besöka glassmagasinet, längtar efter redbullsorben! I åttan var jag på Gotland och konfirmerade mig och då åt jag den, så god.

Som ni märker funkar min hjärna bäst på natten haha så det kommer en del natt inlägg när jag känner för det ;) Nu måste jag dock sova, godnatt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress