10 januari 2016

Recap

2016

 
Sista dagarna av lovet tänkte jag spendera hemma, ta det lugnt och så.. blev det så? Nope, i slutet av alla lov brukar alla vilja vara med mig, ingen aning om varför haha men det händer varje lov typ. Så på måndagen åkte jag till forum med Jempifer och Jossan, på tisdagen var jag med Hanna och Karro och på onsdagen låg jag i soffan och kollade på film hela dagen, sen började skolan i torsdags. Var väl inte sådär jättetaggad haha, men skönt att bara gå två dagar och sen var det helg igen. Min skola är rätt konstig (vet inte om andra skolor har så också), för att vår termin och våra kurser slutade inte innan jul utan de fortsätter en och en halv vecka till! Så den här veckan är sista så nu ska alla skolarbeten in och det blir väl lite stressigt och att det är upplagt så tycker jag är så konstigt..
 
Igår var jag iallafall med Jempifer hela dagen, vi var ute i snön, sminkade varandra och sen bastade vi. Mysig dag! Idag har jag träffat min älskade bästis, det var drygt två månader sen vi träffades sist så det var på tiden! Först åt vi lunch med Jempifer och Jossan, sen åkte de skridskor och jag och Neni gick på bio och så sågs vi alla efteråt på espresso house sen skildes vi åt. Har haft en superbra helg helt enkelt och är faktiskt ledig två dagar till haha. Dock måste jag plugga imorgon och på tisdag, men det är skönt att vara hemma iallafall. 
 
Nu: Film - älska mig igen♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress