16 januari 2016

Lördag

2016

 

Hatar när inlägg bara försvinner, hade gjort ett långt men får skriva om det.. :(
 
Hej fina ni! 
Mina kurser avslutades igår så de senaste dagarna har jag varit fokuserad på att få in allt i tid. Igår efter skolan gick jag till farmor&farfar för att träffa min kusin Tim som är nere och hälsar på från Sälen, han jobbar där ett halvår så får passa på att träffas nu när han är hemma. När jag kom hem igår tog jag det bara lugnt och idag vaknade jag upp tjock i halsen och med hosta, superkul. Verkligen tråkigt för tänkte provträna på sats med Jempifer idag, men det var bara att stanna hemma. Har kollat på youtube och gjort en läxa som kanske kan höja mitt betyg i ett ämne, det känns bra iallafall så hoppas verkligen att jag får ett bättre betyg nu. 
 
Nu har granen kastats ut för den barrade som sjutton och så har vi städat. Vi ska äta middag nu med faster, hennes kille och min kusin och sen blir det julgransplundring. Jag ska ta det lugnt, men det är tradition och vi är redan några dagar sena för tjugonde knut var i onsdags haha. Det var längesen jag var förkyld osv så hoppas verkligen att det här går över snabbt.. puss
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress