1 januari 2016

Happy New Year

2016



I förr igår mötte jag upp tjejerna för middag och bio, äntligen fick jag se sista hunger games filmen! Efter det åkte vi hem till Elsa och sov över där, sen firade vi nyår med god mat och så åkte vi in till stan för att kolla på fyrverkerier. Jag är så rädd för att vara ute sent och framförallt i stan, skrämmer upp mig själv så mycket och tror att alla människor jag inte känner är farliga, MEN jag klev över steget och övervann min rädsla. Rädd är jag fortfarande, men verkligen inte lika mycket som jag var innan så jag är väldigt stolt över mig själv som tog det enorma steget. Hur som helst, efter fyrverkerierna åkte vi till Elsa igen och idag åkte jag hem. Så skönt att vara hemma och dagarna som kommer ska jag bara ta det lugnt och slappa. Hoppas ni hade en bra nyårsafton, puss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress