2 april 2016

Surprise

2016


Hej hjärtisar! 

Igår precis efter att jag hade skrivit klart mitt arga inlägg (haha tyckte det var lite roligt att skriva det) så ringde pappa och sa att mitt skrivbord och rum skulle vara städat och fint när han skulle komma hem om ca en timme. Jag tänkte direkt, vad har han hittat på nu? Hade mina misstankar och det visade sig vara rätt.. han hade lyckats köpa en begagnad iMac betydligt billigare än vad den normalt kostar, så nu har jag det och det är så sjukt!

Det är familjens, men den står i mitt rum och det är främst för min skull för att det kommer gå bättre och lättare att redigera bilder på den. Sedan är den jätteskön att plugga på. Är så glad, men min pappa är lite smått galen! 

Igår natt kom min lilla Jempifer hem från Italien så hon promenerade hit på eftermiddagen och överraskade mig. Blev så glad, saknat henne så mycket! Visst, hon har bara varit borta en vecka,men i ett annat land och har inte kunnat nå henne så varit lite jobbigt. Nu är hon hemma igen iallafall! Ikväll ska de komma över för en spelkväll så ska bli jättemysigt. Snart är lovet slut, men som tur är jag ledig på måndag också så får lite extra ledighet.. :) Den kommer mest gå åt att plugga haha men ändå skönt! 

Puss & kram ❤️
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress