1 april 2016

Arg tjej

2016

Idag är en sådan dag där jag hatar allting och är arg på allting. Jag är arg på skolan och vill bara ta studenten så jag blir fri. Jag är arg på att man måste ha läxor och att de sträcker sig över loven. Jag är arg på att tiden inte räcker till. Jag är arg på att det finns så många jag vill vara med, men jag räcker inte till och kan inte göra alla nöjda. Jag är arg på att jag vet vad jag måste göra, men skjuter upp allting i sista sekund. Jag är arg på att jag inte kan planera utan jag lyckas alltid göra någon sviken, framförallt mig själv. Idag är jag bara arg på allting. 
 
SÅ, för att inte göra det här inlägget totalt negativt kan jag berätta vad jag gjorde i förr igår och igår! :) I onsdags träffade jag och mamma faktiskt Hermine och hennes mamma och det var jättekul. Jag och Hermine gick i samma klass 4-6 och hade lite kontakt i sjuan och åttan, men sen tappade vi den. Mamma träffade på de för några veckor sen och så bestämde vi att ses för att det var så längesen. Så vi hade jättetrevligt och satt och snackade i flera timmar. Igår kollade jag på film med kusinen och spelade spel hela dagen, så slö.. och idag sov jag länge och har väl inte gjort något vettigt direkt. Pappa ringde nyss och sa att jag skulle städa rummet och framförallt skrivbordet, så jag undrar vad han nu har hittat på.. han kan vara lite galen ibland.. men det är det jag ska göra nu!
 
Förlåt för att början av inlägget var så negativt, men ibland måste man verkligen skriva av sig och därför är det perfekt att ha en blogg! Hoppas jag är gladare imorgon, puss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress