30 september 2015

Så trött

2015

Hej allesammans, idag är det en väldigt trött Linn som skriver, fick inte alls mycket sömn inatt. Började tjugo i tolv idag, men igår var vi på körskolan och skulle boka tider eftersom jag vill ha med mig starten därifrån för att sen övningsköra mycket hemma innan det är dags att maxa. Jag hade iallafall velat börja nästa vecka, men pappa var snabb och bokade in en tid klockan åtta på morgonen idag, inte kul alls. Men jag kom upp till slut och det var ju roligt att köra och körskoleläraren tyckte det gick bra så det är kul. Efter det åkte jag till farmor och var där en stund, hon lockade mitt hår snäll som hon är för vi hade skolfoto idag. Det var dock bara 9 stycken från klassen där, pinsamt! Men i tvåan och trean är det tydligen skolfoto frivilligt och det var efter skoltid så typ alla gick hem. Så det var tråkigt men vi blev en liten klass haha och jag blev nöjd med porträttbilderna iallafall! 
 
När jag kom hem kollade jag lite ytvideos och sen somnade jag.. har läst ut boken nu iallafall vilket känns superskönt, så jag inte behöver fokusera något mer på den. Nu ska jag göra i ordning mig och sen sova! Natti
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress