30 oktober 2015

Höstlov

2015

Höstlovet är snart slut och jag har knappt dokumenterat det, varken i text eller bilder och det känns ju lite tråkigt. Det har ju inte hänt så jättemycket så det gör inte så mycket, men igår var jag på bio med mamma i stan och då tog jag faktiskt med mig kameran. Jag fick min efterlängtade halloween-meny och filmen som vi såg, ett päron till farsa nästa generation var superrolig så både jag och mamma var nöjda. Sedan fick vi med oss lite kläder och annat behövligt hem. En mysdag på stan med min lilla mammi var perfekt avslut på det här lovet även fast helgen är kvar. Nu blir det idol och imorgon ska halloween firas med tjejerna ♥
(Jag ska byta headern när jag får möjlighet, vet att den inte passar in nu haha..)
 
JUNITJEJ

Varför ska lov ta slut så fort!

Svar: Eller hur, de borde vara dubbelt så långa ;)
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress