26 oktober 2015

3

2015

3 fakta om mig

 

Jag är väldigt blyg omkring folk jag inte känner

 

Alla som känner mig instämmer på att jag måste vara världens lataste person, har på mig min morgonrock hela tiden och spenderar mest tid i sängen tittandes på serier

 

Första och enda gången jag har åkt helikopter var en ambulanshelikopter  

 

3 saker jag gillar

 

Min snackcup

 

Julafton 

 

Gossip Girl 

 
 
 

3 saker som jag inte gillar

 

Lök, jag klarar inte av att äta det utan att få kväljningar 

 

Vardagsmorgonar, försover mig jämt för att jag inte kan ta mig upp ur sängen

 

Insekter och spindlar (det var två men tycker egentligen spindlar tillhör insekter), jag avskyr dem och om det inte vore för att vi behöver dem skulle världen må mycket bättre utan dem

 

3 önskningar

 

Jag vill vara en riktig fotograf med jobb när jag går ut gymnasiet och kunna börja min karriär direkt 

 

Jag vill verkligen ha en pojkvän, ibland tänker jag inte så mycket på det medans andra dagar är jag typ desperat, men vem vill inte ha någon att mysa med och vara med 

 

Jag vill gå på idol, men alla biljetter är slutsålda och jag får lite smått panik eftersom jag velat gå i så många år och det kommer inte bli samma sak när de byter ut juryn.. men jag får skylla mig själv som inte bokade biljetter tidigare

 

 

 

3 saker jag borde

 

Gå ut imorgon och ta fina höstbilder trots att det kanske är lite försent 

 

Göra klart en skoluppgift så jag slipper tänka på det senare

 

Tvätta upp alla mina kläder och rensa samt städa garderoben

 

3 saker jag kan

 

Stressa, det är jag väldigt bra på, speciellt på morgonen.. 

 

Fotografera

 

Gå och lägga mig försent, jag är grym på det..

 

3 saker jag inte kan

 

Det är ju mycket jag inte kan men kommer inte på något bra haha så: Flyga, Karate, Skejta (?)

 

3 saker jag vill 

 

Ha barn, inte nu men i framtiden 

 

Gifta mig

 

Förlänga höstlovet 

 

 

3 saker jag blir stressad av

 

Läxor självklart

 

Att tiden inte räcker till

 

Studenten (som är om ett och ett halv år men ändå)  

 

3 saker jag gjorde på helgen

 

 I fredags vaknade jag sent, duschade, övningskörde med pappa och åt hemmagjord pizza på kvällen

 

I lördags var det en seg dag som bestod av att rensa mammas kläder (eller ja.. titta på och få de kläder hon inte vill ha) och sen blev vi bjudna på middag till våra familjevänner

 

Idag har jag gjort en svenska uppgift och kollat på youtube och tv 

 

3 saker jag gjorde förra veckan

 

(Jobbigt läge när man inte har bloggat på ett tag och knappt kommer ihåg) 

 

Jag redigerade min essäfilm, färgade håret och kollade på serier (vilket jag alltid gör) 

 

 
Bilden är tagen från frisörsalongens blogg peachstockholm.se
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress