Jag älskar julen och längtar efter den varje år, men det här året längtar jag mer än någonsin och kollar på så himla mycket julvideos. Det är bara 5 dagar kvar till första advent och en vecka till första december samt en månad till julafton, helt sjukt! Jag längtar efter ett julpyntat hus, glögg, pepparkakor, julmust, risgrynsgröt, snö, julsånger osv. Är även så taggad på att ge bort julklappar i år, det är verkligen så mycket jag vill köpa och så många jag vill ge till, enda problemet är att jag knappt har några pengar vilket stör mig så mycket. MEN några kommer jag ge till iallafall och jag ska verkligen göra mitt bästa med att hitta bra julklappar och slå in dem fint, kanske göra diy inslagning eller något. Hoppas att ni är lika taggad på julen som jag och jag bjuder er på ett litet julcollage från we♥it. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress