13 november 2015

Mysfredag

2015

 
Snuggling up with a cup of hot chocolate ♥
 
Det är så himla skönt att det är fredag och att jag är hemma, det är mysigt att sova borta och göra saker, men efter en hel skolvecka är det skönt att bara komma hem och landa på fredagen. Det är fredag den 13 och jag har väl inte råkat ut för någonting direkt så det är bra haha, hoppas det håller i sig. Nu ligger jag i sängen med en filt & varmchoklad samtidigt som jag kollar på youtube, det här behöver jag. Hade så gärna velat gå på idol idag, men jag och min kompis har tävlat och gjort allt för att komma dit men vi har inte vunnit eller hittat några biljetter så får väl bli att titta på det hemma från soffan som vanligt. Hoppas på att pappa kanske kan fixa biljetter till finalen.. men det är en liten chans så håller tummarna! 
 
SNUGGLING, är inte det ett mysigt ord? jag älskar det! Mycket mysigare att säga snuggling än gosar liksom, snuggle up istället för krypa ihop. Nytt favoritord for sure. Ha en bra fredag finingar, XOXO
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress