16 november 2015

Fresh start

2015

HEJ PÅ ER
 
 
Måste börja med händelsen i Paris eftersom det är så sjukt och vi alla blir berörda och påverkas av det. Jag har nog accepterat att vår värld just nu är helt sjuk, den är katastrofal och det enda man kan göra är att leva vidare. Funnits de stunder då jag velat bygga ett skyddsrum under mitt hus, låsa in mig och aldrig komma ut men vad är det för liv egentligen? Nej jag tänker leva mitt liv och händer det något så gör det, finns inte så mycket mer man kan göra och det kanske låter lite hemskt men så känner jag. Jag kan gå omkring rädd och tänka på allt som kan hända eller acceptera att i vår värld kan vad som helst hända vem som helst och jag kan inte göra något åt det. Jag skänker iallafall alla mina tankar till offren och anhöriga i Paris. ♥
 
SÅ, nu när jag fått det ur hjärtat kan jag berätta om min nya start. Bloggen har verkligen legat nere ett bra tag med lite inlägg här och var och jag har haft en sommarheader mitt i hösten. Men, nu prövar jag ett helt nytt tema (dock har jag sparat mina gamla bloggmallar ifall jag vill gå tillbaka till dem) där inläggen är i mitten och jag tycker att det här temat är så himla snyggt. Jag ska fixa en ny header, men denna är iallafall bättre än sommardesignen jag hade innan! ;) 
 
Julen är snart här och just nu älskar jag radiokanalen lugna favoriter eftersom de spelar 100 % julmusik enda fram till annandag jul, blev så glad när jag hörde det imorse! Julen är min absoluta favorithögtid och jag längtar så mycket till 1 december då allt drar igång. Hörni, jag hoppas på att den här nya starten blir som jag hoppas med mycket inlägg och bilder och en uppdaterad blogg. Ha en fin måndag! 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress