8 november 2015

8/11 Farsdag

2015

 
Inget mer uppehåll! Tröttnat på min kamera, har insett att den är för amatörmässig för mig och det känns inte så roligt att ta bilder med den längre, MEN igår fick jag låna en proffskamera från pappas kompis, en canon 7d and I am in love. Ska låna den ett tag och känna mig för och kanske blir den min! :) Har suktat efter en canon 70d rätt länge, men en 7d är inte helt fel och ny kostar bägge två multon. Än så länge har vi haft våra tvister men jag är ju så kär i den. Med en bättre kamera är det mycket roligare att ta bilder och det säger sig väl självt? Så nyfiken på vår resa tillsammans! (Tänkte skriva ett längre inlägg om den senare)
 
FARSDAG var det då, grattade pappsen på morgonen och av mig fick han tröjan på bilden ovan och godis. Sedan var det iväg till mormor och morfar för att fika där, sen handla nytt minneskort och äta lite lunch och efter det åkte vi till farmor och farfar och fikade lite till. Fick farfars gamla reflexskärm, så kul! Nu har jag mycket skoj att testa och leka med.
 
Igår stod jag på fotomässan och representerade skolan, lite segt men ändå kul och Elsa var ju där så tillslut hade det gått 8 timmar och som ersättning fick vi två biobiljetter var. Direkt efter åkte vi och spelade bowling och åt middag på O'learys med faster och co. Trött som satan men det var trevligt och efter två hektiska dagar behöver jag nu vila upp mig. Nu lär ni iallafall få se blogginlägg med massa fina bilder nästan varje dag men nu checkar jag ut för idag. PUSS
Sara

Låter som om du haft en jätte fin dag!!

Svar: Absolut det har jag! :)
Linnf

Anonym

En 7D är trevlig och snabb. De har kommit ned i bra pris nuförtiden dessutom.

Svar: Absolut, jag gillar den starkt! Dock är det för mycket pengar för en student som jag, men får se för hur mycket jag kan köpa den här :)
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress