25 maj 2015

◊ M ◊

2015

 
Hej finisar! Vill börja med att säga, SÅ KUL att Måns vann ESC 2015! Nästa år ska jag gå på festivalen, hoppas ju bara att de kör i Stockholm den här gången.. 
 
Igår pluggade jag och var barnvakt, inte mer än så och idag är det måndag. Hade franska på morgonen och sen hämtade pappa mig för att vi skulle åka in till stan. Fick med mig en klänning och ett par skor hem, så nöjd. Sedan har jag lyckats sega fram tills nu. Solade lite, läste bloggar osv sen upptäckte jag att klockan börjar bli lite mycket. Ska plugga inför ett idrottsprov, retuschera och redigera tre bilder (skoluppgift), packa, träna och duscha. Vet inte hur jag ska hinna med allt alltså.. Linn är ute i sista minut som vanligt. 
 
Vad som händer den här veckan: 
 
Imorgon blir det en liten klassresa där vi sover över i ett stenhus en natt, på onsdag är vi lediga, på torsdag ska jag på grönan och se Jessie J med Elsa och på fredag tar brorsan studenten (SAY WHAT?!). Full rulle hela veckan alltså, men det blir kul! Brorsan tar alltså studenten, kan liksom inte fatta hur stor han är. Om två år är det min tur! Nu måste jag sätta fart med allt jag ska göra, puss!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress