Nu kommer ett ganska sent inlägg haha, men med redigerade bilder! Bäst att passa på när jag har lite motivation! 
 
29 JUNI
 
 
Åkte in och hämtade min älskade mac som varit på lagning, åt en sen lunch med dessa brudar på T.G.I. Friday's som var sjukligt gott och sedan åkte vi hem till mig så sov de över. Åt världens mysfrukost morgonen efter ♥
 
1 JULI
 
 
Började dagen med en hurtig morgon, powerwalkade till Jempis och var där ett tag sen cyklade vi hem till mig, åt lite lunch och åkte ut med båten. Vi hamnade på Gällnö, mysigt litet ställe och beställde charktallrik samt supergoda alkoholfria lemonader. Grillade på kvällen och jag somnade tidigt, lite sömnbrist skulle jag tro.. ;) 
 
 2 JULI
  
 
I torsdads plockade vi med oss lite folk och åkte ut med båten till en jättemysig ö där vi hade en sandstrand för oss själva. Vi solade, badade, åt godsaker och hade det helt underbart. Tog massor av bilder, men här är några av de. (Inte bara jag som fotat)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress