6 december 2015

Siblings

2015

 
Hej vänner! 
 
Jag har haft fullbokade dagar och inte hunnit med bloggen. I torsdags var det bara plugg inför provet som gällde och på fredagen kopplade jag faktiskt bort mig från allting och kollade på idol med familjen. Igår var vi på ikea hela dagen och idag har jag gjort läxor samt fotograferat (om jag eller någon annan stod bakom kameran istället för självutlösare hade fokusen blivit bättre, men Kim är i fokus iallafall!) som ni ser ovanför. Årets julklapp blir ett syskonfoto och jag är faktiskt väldigt nöjd. Brorsan tröttnade efter 10 foton haha.. hade kunnat ta 5 gånger så mycket, men han fick nog och vi fick till den här bilden iallafall.
 
Nu har jag en del och göra innan glöggen åker fram igen, redan andra advent ju. Tiden går så snabbt.. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress