20 december 2015

Lilla julafton

2015

 
Idag firade vi lilla julafton hos mormor&morfar, det var så himla mysigt och nu är jag så taggad på riktiga julafton! Även fast det inte är någon snö så längtar jag till att ha släkten samlad och fira jul tillsammans. Jag har tänkt spruta fejksnö om ingen riktig snö kommer haha, vi får väl se hur det blir med det.. imorgon måste jag fixa julklappar för det har jag inte gjort än, förutom till julklappsleken jag hade med alpaca (fråga mig inte vad namnet kommer ifrån, men det heter vår lilla tjejgrupp) i fredags. Alltid ute i sista minuten, det är bra jobbat. Jag önskar verkligen att jag hade mer pengar så att jag kunde ge julklappar till flera, men det får bli till de viktigaste personerna iallafall. Jag går i skolan imorgon också, sen har jag jullov och det är väldigt irriterande att vi får lov imorgon medans alla andra fick i fredags, men men det ska bli skönt med lov. Nu måste jag sova, godnatt fina♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress