23 december 2015

Dan före dopparedan

2015

 
 
 
Hej fina ni! I måndags fick jag äntligen jullov och igår var jag på julmarknad med mamma och kusin samt köpte julklappar. Slog in dem igårnatt så nu är de klara och fina. Idag har vi bakat pepparkakshus, pepparkakor, kanderade äpplen och knäck, produktiv dag! Julkänslan har inte varit på topp på grund av vädret, men nu när det är mörkt och man inte ser något så känns det ändå som att det är julafton imorgon. Jag är så himla taggad och nu har jag gått in i mitt rum för natten. Vi har ju som tradition att jag (brorsan har blivit för gammal tycker han haha, men när vi var mindre gällde det såklart honom också) går och lägger mig och inte kommer ut förens på julafton och då pyntar mamma och pappa granen och fixar alltihop, så på morgonen är det ljust och fint med julgranskulor och ljus i granen, älskar det! Än tänkte jag inte sova, men innan tolv iallafall för jag vill inte vara vaken tills det har blivit julafton, lite småknäpp haha. Godnatt med er, imorgon är det jul. ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress