1 december 2015

1 december

2015

 
Nu är julmånaden äntligen här och kvar fattas det bara snö. Det har ju kommit lite grann, men jag menar när det kommer ett stort snöfall och att det ligger kvar. Känns lite konstigt att gå in i december och att det inte är vinter. Får hoppas på att det kommer snart helt enkelt.
 
Imorse kom mamma in med de här två kalendrarna, sen jag var liten har jag (och brorsan) varje år fått en julklappskalender och en chokladkalender, men vi är ju stora nu så egentligen borde det väl vara slut på det. Kim har sagt ifrån att han inte vill ha någon julklappskalender så han får bara en i choklad, men jag älskar ju traditioner och vem vill inte ha en liten julklapp varje dag fram till jul? Trodde faktiskt inte att jag skulle få någon i år så det var verkligen en glad överaskning när mamma kom in imorse hållandes dessa i famnen. 
 
Efter det somnade jag om för jag är ju ledig idag så vaknade vid elva, åt frukost och kollade på en film med Kim. Sedan var det dags för plugg, men har knappt fått in någonting i hjärnan. Jag har nämligen svenskaprov på fredag så nu är det bara att nöta, nöta, nöta som gäller. Ska väl sitta med det ett tag till, sen får det vara nog för idag. PUSS
Emma -merakibeauty.se

åh önskar jag hade köpt kalender med :)

Svar: Köpte ju inte någon av de här själv, men såklart du kan göra det, än är det inte försent ;) Superkul att öppna luckor med små julklappar ^^
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress