29 april 2015

Fullspäckat

2015

Hej vänner! Igår var det en fullspäckad dag och var sjukt trött när jag kom hem från skolan. Vi började halv nio med historia och sen gick vi runt och fotade hela dagen. Vet inte om jag är så nöjd med mina, men några fick jag iallafall ihop. Slutade halv sex och resten av kvällen låg jag i soffan. Idag har jag haft nationella, de tog bort vår sovmorgon och jag är så arg för det.. inte alls van att vakna halv sju på onsdagar, brukar gå upp vid halv nio liksom. Well, school sucks and we all know it. Väntat i ungefär två timmar för att ha engelska och sen ska vi vänta en timme till på historian. Inte nog med det utan jag har även träning ikväll, kommer dö när jag kommer hem. Så himla skönt att vi är lediga på fredag iallafall, i stort behov av en extra ledig dag. Blev ett ganska negativt inlägg haha men imorgon lovar jag att vara mer positiv. Puss!
 
 
Morris, I feel you.
Carina

En sådan vacker katt!. Ser precis ut som vår Simba katt gjorde!. Han dog för snart 2 år sedan, men vi saknar honom såå!. :)

Svar: Visst är han? våra grannars katt :) åh, vad tråkigt :(
Linnf

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress