31 mars 2014

Mellis

Smått&Gott

 
Har haft en bra dag idag, Deniz var tillbaka och lektionerna gick snabbt. Älskar verkligen mina nya jacka, helt underbar! När jag kom hem hade mamma dukat upp lite fika, gott med varmchoklad efter man blivit kall påväg hem från bussen. Nu ska jag göra min Hemkunskap-läxa, det borde gå rätt fort. Har stressat upp mig i onödan för nu när jag tänker efter är det inte så jobbigt och inte så svårt liksom. Sen ska jag tvätta lite kläder för min garderob ser ut som ett BOMBNEDSLAG, jag skojar inte! Måste även hinna med att duscha, vi har köpt ett nytt schampo&balsam nu för de förra gav ingen som helst lyster i håret. Man måste bara älska att det är ljust ute länge iallafall, gör typ alla dagar längre. På ett positivt sätt alltså, haha. Hinner med mycket mer saker osv, man koncentrerar sig mer. Nu ska jag sätta fart, puss!
KassandraPalma

åh så gott!

Svar: ;)
linnf.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress