30 mars 2014

Helgens shopping

New in

 
Rosa blus från Ginatricot 199:- / Vit kofta från H&M 99:-
 
 
 
Två vårjackor, en i blå och en i grå från en liten outlet i forum 199:-/st
 
 
De delade ut gratis påsar från Desigual på stan i lördags, najs!

Det här var det jag fick med mig hem från stan igår och forum idag + tröjan och kjolen från förra inlägget. Blev så sur när jag såg att de hade tagit bort jackan från gina som jag ville ha från både butiken och webben, men blev så glad när vi hittade jackor i en liten outlet. De var hyfsat billiga så blev 2 istället för 1, nästan hälften av priset som jackan från gina kostade så det var verkligen värt! Båda jackorna är exakt likadana och man kan ha jackan på olika sätt som ni ser på bilden där uppe. De är mycket snyggare på dock så bilderna visar inte riktigt rättvisa. Jag är extremt nöjd med exakt ALLTING! +++
felicia

fina saker :)

Svar: Tack :)
linnf.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress