28 februari 2014

Hejdå klacken

2014


Nu lämnar vi klacken och beger oss hemåt. Jag har haft det bra här och det var bra service och så. Vi har åkt skidor, badat, spelat spel, kollat på film, haft olika pass t.ex. gjort saker i lera som ni ser på bilden ovan. Vi skulle försöka skapa något som var viktigt för oss och sen berätta varför man tyckte just det var viktigt. Jag valde att göra att hjärta eftersom jag tycker kärlek är det viktigaste man kan ha i livet. Visst blir man lycklig för stunden om man får t.ex. en ny mobil men utan kärlek anser jag att man aldrig riktigt får känna på lycka. Det var iallafall en rolig lektion och jag känner att det har varit bra saker jag fått med mig från det här lägret. Men ska bli skönt att komma hem nu. Ikväll blir det let's dance som jag verkligen längtat till och sen ska mamma baka sockerkaka, helt kär i den haha. Vi hörs när jag kommer hem, puss. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress