30 november 2013

Hos mormor&morfar

2013

Det är så härligt att få vara hos mormor&morfar som rår om mig. Kollade på idol igår, fel som gick vidare. Kevin ha åkt på ett bananskal pga. folkets röster genom hela tävlingen. Jag tror inte ens han ville komma till final om jag ska vara helt ärlig. Det är orättvist eftersom Erik och Elin har kämpat och verkligen utvecklats enormt. Var sugen på att gå på finalen nästa vecka men nu när inte Erik ska dit är jag osäker.. hade velat sett Elin och Erik i final. Han kommer nog lyckas som artist ändå, det tror jag starkt på. Idag har jag i alla fall bakat lussebullar med mormor, de blev supergoda. Ikväll åt vi flygande jakob, så himla gott! Kärlek till det♥ och sen blir det äppelpaj till efterrätt framför så mycket bättre. Imorn är det första advent, hur underbart?! Julmånaden börjar! Hela julen kommer dock se totalförändrad  ut i år, menmen det blir nog bra. Nu ska jag gå ner och gosa med katten, puss.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress