24 juni 2013

JAG BLIR GALEN

2013

 
Ungefär såhär känner jag just nu.. Vi hade nästan packat klart i resväskan och sen inser vi att den inte går att stänga, inte med allt i den men inte heller utan allt! Den är helt dum i huvudet. Så vi går på jakt i hela huset och vinden och allt och hittar mammas fula väska som är rätt bra och så packar vi om hela skiten. Så väger vi och den är över maxgränsen! Och jag måste seriöst ha med allt jag har i väskan men det är nog väskan som väger bly.. JAG ORKAR VERKLIGEN INTE! Känner mig inte alls förberedd och är SJUKT mer nervösare än vad jag var förut.. om bara allt funkade som det skulle alltså.. måste fixa det på nåt sätt imorn för är skittrött nu, vill bara sova! Ska upp tidigt också, tjoho.. aja kommer inte hinna blogga iallafall, kanske blir ett mobilinlägg på flygplatsen annars får ni stå ut. Ha så jättebra nu när jag åker bort och så. PUSS.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress