30 januari 2013

Time to sleep

2013

Hej babes! Idag har det varit en lång och seg dag.. alla ämnen som inte står på favolistan på en och samma dag! Får det ens vara så?! Borde vara förbjudet.. haha men ja. Tog nyss en dusch, sååå himla skönt kände mig jätte ofräsch men inte nu längre! :) Supernöjd över byxorna jag köpte idag iallafall! Love them! Har många nya favisar i garderoben. ^^ Imorn så har vi syslöjd och det är rätt kul men sen efter lunch ska vi typ åka miniskidor på idrotten.. bläk så måste ha hjälm och sånt skit med mig. Det kommer nog bli kul men jobbigt att ta med sig så mycket saker. Och om det är tråkigt så är det värdelöst! Aja, får se imorgon helt enkelt. Nu ska jag sova så jag får åtta timmar sömn som är perfa! Om jag går upp i tid kanske jag hinner med ett blogginlägg också. ;) Nej nu ska jag faktiskt sova. På riktigt, haha. Godnatt fina ni.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress